    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Date: Sat, 29 Dec 2012 14:04:17 +0100

    news:kbl95a$fn7$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2012-12-28 23:12, Andrzej Lawa wrote:
    Czesc ;-)

    > Mamy różne odczucia. Kaloryfer przy takiej temperaturze wody w obiegu
    > grzeje tylko "kawałkiem" powierzchni, na wylocie jest chłodny. Odczucie
    > jest takie że nie czujesz promieniowania.

    > Przy wejściu 40 stopni na obieg grzanie podłogi w łazience jest średnio na
    > poziomie 33 stopni. Mierzone po 24 godzinach stabilizacji. Jest miło, ale
    > to jeszcze nie to. Milej jest w okolicy 35-38.

    Jak czytam jak to Ci dziala to mozna wrecz napisac ze masz
    temperatury zalecane czyli wszystko jest dobrze.
    Grzejnik zasilany 40stopniami to grzejnik lekko gorący, a cieplo
    jest wyczuwalne, np 50 stopni to goracy grzejnik.
    Sprawdz czy masz dobrze zalozone glowice jesli uwazasz
    ze grzejnik jest zbyt chlodny.

    Wydaje mi sie ze jedyny problem (moze nie jedyny) to brak odpowiedniej
    mocy pompy czyli odpowiedniego obiegu w tej instalacji.
    Mozesz nie miec duzych strat, ale moze byc problem z grawitacją,
    bez zaworów z jedną pompą cięzko bedzie to wyregulowac, ale
    nie twierdze ze sie nie da.

    pozdrawiam
    Adams