eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.
    newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    Date: Tue, 20 Aug 2013 12:13:14 +0200
    Message-ID: <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1376993583 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1460 82.143.187.50:51338
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048403 pl.rec.dom:135904
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
    >>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
    >> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
    sklepach.
    > IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    > w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    > noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    > Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    IMO - na jedno wyjdzie.
    Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    prosze czekac 2 tygodnie.

    Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    tabletem byloby inaczej
    Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    bujac.


    > Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
    > sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
    > sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...

    Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
    Choc ryzyko istnieje.

    Ale z reklamacja byloby tak samo.

    > Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
    > w EuroAGD czy w Sferis.

    A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?

    > Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
    > Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)

    To zmien hobby.
    Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1