  • Data: 2013-08-22 00:42:39
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" kv2sor$9mi$...@u...news.interia.pl

    > Ilość=liczba..
    > ;-)

    Proponuję słownik języka polskiego. :)

    > Żeby się nie myliło lepiej nazwać prawdziwym imieniem. Być może w "Bestii" tak
    jest, ale w moim sprzęcie zawsze muszę dokonywać
    > wyboru ręcznie.

    IMO należy tylko wpisać 'darmowy' i można nawet wpisać 'darmowy internet'. :)
    Co do nazwy? Z czym ma się mylić? Aero2 i tak wybierze sobie to, co zawiera
    w sobie słowo 'darmowy'.

    ich chyba z dziesięć - Orange, Ery, Astro itd.
    zrobić to samo. Działa u mnie na tablecie, telefonie
    "Bestii"..

    Przy slocie1 mam tylko jeden wpis, przy slocie2 mam masę.

    > Wpis "internet" nie ma nic wspólnego z MMSami. Spokojnie można go usunąć i nie
    stracić możliwości operowania MMSami.

    Być może -- nie używam MMSów. :)

    > No to ja już sam nie wiem na czym polega problem z którym zgłaszasz się do
    sprzedawcy...

    Więc i ja Ci nie wyjaśnię, :) gdyż wyjaśniłem dostatecznie dokładnie.
    Po uruchomieniu telefonu uznałem, że wpis jest niepoprawny i zacząłem
    go poprawiać. Nawet **chyba** na chwilę mignęła literka H przy słupkach
    oznaczających zasięg -- a taka literka oznacza nawiązanie łączności.
    Rzecz **chyba** (już nie pamiętam dokładnie, bo jednak dużo czasu
    upłynęło) miała miejsce na zewnętrz, gdzie było bardzo jasno, gdyż
    dzień był słoneczny. A dlatego wyszedłem na zewnątrz, gdyż uznałem,
    że być może Monster ma słaby zasięg. Ponieważ uznałem, że mogę
    niepotrzebnie namieszać, wolałem dodać nowy wpis i przywróciłem
    to, co było oraz przeszedłem do wpisywania nowego APN.

    I tu miałem pecha (kolejnego tego dnia -- pierwszym był zawieszenie
    się (chyba pierwsze od ponad roku, czyli całego aktywnego życia tegoż
    APka) APka WiFi, przez co smartfon nie łapał WiFi -- ten problem został
    rozwiązany bezboleśnie, bo i laptopy nie łączyły się z APkiem) gdyż
    naciskając >>nowy APN<< nacisnąłem >>Resetuj ustawienia<<. Skoro oczom
    moim ukazało się przywracanie stanu fabrycznego, uznałem, że producent
    nie zakłada w ogóle możliwości wpisania jakiegokolwiek innego wpisu
    poza tym jednym.

    Nie wpadłem na pomysł, że nie trafiłem palcem tam, gdzie chciałem,
    gdyż w Ace ani razu nie chybiłem.

    Nie dociekałem, gdzie tkwi błąd, gdyż zwykle uważam, że inni są
    mądrzejsi ode mnie, i skoro producent nie daje możliwości wpisania
    innego APN, to zapewne jest pewny tego, że telefon trafi w ręce
    przygłupa :) z którym nie warto ,,dyskutować'' a wpis jest na
    pewno dobry.

    W nocy przed dniem odebrania smartfonu spałem krótko (może
    ze 2 godziny) i raczej nie byłem wyspany, co zniechęcało do
    nurtowania tematu. Co więcej -- nie znałem tego telefonu,
    więc nie wiedziałem, czego po nim spodziewać się -- uszkodzenia
    mechanicznego czy softowego, złego/słabego modułu 3G...
    Sprawdziłem jedynie, że karta jest w slocie 3G, nie zaś w slocie 2G.

    Wysłałem informacje do sprzedawcy i czekałem na podpowiedź, uważając,
    że jeśli jest jakiś błąd w smartfonie, to sprzedawca mi o tym powie.
    Mignięcia literki H nie byłem pewien -- było bardzo jasno, a smartfon
    wcale nie jest niezwykle jasny.

    Żal mi było czasu na dociekania -- smartfon warto było sprawdzić
    także pod kątem poprawnego wskazywania pozycji, współpracowania
    z WiFi, GSM itd... Nadto i Android 4 jest nieco inny od wersji
    2, czyli tej, jaką mam w Ace, co zachęcało do zabawy. Zobaczyłem
    z zadowoleniem, że wersja 4 ma wiele użytecznych drobiazgów sama
    w sobie, podczas gdy 2 wersja domagała się instalowania dodatkowych
    aplikacji.

    Gdy chciałem Ci opowiedzieć o niemożliwości wpisania nowego APN,
    sprawdziłem to raz jeszcze, zanim wysłałem post opisujący to na
    grupę, i wówczas okazało się, że jednak można dopisać nowe APN.
    Skoro była możliwość dopisania, moje wcześniejsze domysły (co
    do tego,że producent jest pewny swego i uważa odbiorcę za przygłupa)
    straciły na swej wartości. Dopisałem nowy APN i ujrzałem literkę H.
    Skasowałem swoje ustawienia i wróciłem do fabrycznego wpisu,
    z którego usunąłem słowo 'internet'.

    Czy teraz już wszystko jest jasne?

    > Raczej już nie wybiorę produktu firmy Alcatel (no chyba że jako pierwsza wprowadzi
    system Ubuntu do swoich telefonów), ale myślę
    > że telefony w których nie ma dostępu do baterii muszą mieć jakiś zewnętrzny
    przycisk umożliwiający restart urządzenia.

    Może i mają -- sprzedawczyni w EuroAGD powiedziała,
    że w razie zawieszenia -- pozostaje serwis. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'