eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-22 01:04:28
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Chris" kv2a7k$sid$...@n...news.atman.pl

    > Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to
    pośrednik i wydłuża tylko czas.

    Sklep może od ręki zabrać uszkodzony towar i dać mi w zamian nowy.
    Na to liczyłem -- ten sam kurier wziąłby ode mnie paczkę z uszkodzonym
    smartfonem, który by przywiózł paczkę ze smartfonem nowym.


    >> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    >> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    Ja poinformowałem w ciągu paru godzin.

    > Ten przepis to fikcja ...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1