eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
    co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5214ef34$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.224.164
    X-Trace: 1377103668 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1450 83.27.224.164:49319
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048483 pl.rec.dom:135944
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-20 12:13, J.F. pisze:
    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    > tabletem byloby inaczej Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15
    > zl wolalo sie 2 tyg bujac.

    W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    w idealnym stanie).
    Biedronka też zero problemów z nawigacją, dostałem nową.
    Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    od razu formularz zwrotu i kasa do ręki. Kupiłem wtedy w sklepie obok
    DVD Panasonica które zdążyło stanieć z 1200zł na 555zł.

    W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
    Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
    zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
    wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
    więcej Centry.

    I jak tu popierać mały handel, kiedy Polak Polakowi takie schody robi.
    To ja wolę bezproblemową zagraniczną sieciówkę.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1