  • Data: 2015-12-03 13:14:36
    Temat: Re: Elektryczne kable grzewcze - czy to się opłaca?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 grudnia 2015 12:50:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Grzejąc PC tez można się w taniej taryfie zmieścić Adamowi tak wychodzi prawie.
    Tylko bufor odpowiedni. Wychodzi że bufor zawsze się przyda nieważne czy PC czy
    pradem bezpośrednio grzać.
    > No i do śmieciucha/zasypowca tez. Do gazu to już nie bardzo jest sens

    Przy PC gruntowej jakbym nie mial bufora - to bym go drugi raz nie robil.
    Nawet teraz chetnie bym go wywalil ale nie chce mi sie instalacji
    przerabiac, z buforem jest jednak troche wyzszy komfort :)

    Dlaczego? No oczywiscie dlatego, ze grzejac bufor do ~40-42stC pogarszam COP.
    Oczywiscie grzeje wiecej w taniej taryfie, wiec suma summarum wychodzi na
    jedno ale koszty instalacyjne sa niepotrzebnie wyzsze przy korzystaniu
    z bufora :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.