eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieElektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległemRe: Elektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległem
  • Data: 2011-09-12 07:46:50
    Temat: Re: Elektryka w wykonaniu amatora -cz. 3 i ostatnia - poległem
    Od: hk <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-12 09:45, Adams pisze:
    > Użytkownik "hk"<h...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [....]
    > Panie HK.
    >
    > Odwaliles Pan najgorsza robote a teraz jeszcze chcesz zaplacic
    > elektrykom od nowa :-)))))))))))))
    > No Gratulacje! :-)))))))))))))))

    Dzięki wszystkim za wpisy - odpowiem pod ostatnim:
    Była na budowie kierowniczka, pocmokała na przewody na wierzchu i też
    stwierdziła, że wylezą smugi - nawet spod tynków CW :(

    Czyli - jak już jako walski pisał że daję się manipulować forumowym
    doradcom, to wychodzi ze każdemu się daję - doradcom, fachowcom,
    kierowniczce budowy :(

    > Puszki osadza tynkarz, zreszta sam powinien to zaproponowac,
    > Puszki maja byc glebokie zebys potem nie pisal na grupe
    > ze nie da sie gniazda zamontowac do puszki bo wypycha
    > i wyskakuja jak sprezynka.
    > Tylko zwroc uwage zeby najlepiej kable wychodzily
    > blisko dna puszki.

    Prawda jest taka, że wywaliłem otwory pod puszki na styk (w betonie w
    piwnicy) i jak trzy wchodzą do puszki, to tej puszki się nie wyciągnie
    żeby nachlapać za nią zaprawy. Niektóre poszerzałem - zrobił się lejek
    zamiast równego otworu. Puszka wystaje i sprężynuje na przewodach. Ile
    czasu schnie zaprawa wciśnięta z przodu zanim puszka przestanie się
    ruszać? Bo nie sądzę żeby tynkarze zaczynali od obsadzania gipsem...