  • Data: 2013-01-18 09:58:47
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kd94lp$m89$...@n...task.gda.pl...

    [ciach]

    Wiesz co, już mi się nie chce tłumaczyć, że nie jestem wielbłądem i dzielić
    włosa na czworo.

    Pisałem od początku o amatorskim używaniu narzędzia w sposób _zgodny_ z
    przeznaczeniem. A Ty w odpowiedzi ciągle piszesz o używaniu niezgodnie z
    przeznaczeniem. Co mnie to obchodzi? To nie mój problem że ktoś inny
    oszukuje i kupuje sprzęt firmowy na paragon by go zajechanego próbować
    oddać.

    Nie wiem, tez skąd Ci się wziął pomysł, że ja się domagam wymiany sprzętu,
    albo zwrotu pieniędzy zamiast naprawy? To że zwracam się z roszczeniem do
    sprzedawcy a nie do gwaranta to nie znaczy, że towar nie może być
    naprawiony.

    Poizdrawiam
    Ergie