  • Data: 2013-01-18 12:54:36
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kdb4ek$7sv$...@n...task.gda.pl...

    > Wiec co wg. Ciebie ma zrobic sklep? Czego oczekujesz wtracajac do dyskusji
    > jakas niezgodnosc z umowa, ktora to ponoc ma byc lepsza od gwarancji?

    Naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy - w tej kwestii gwarancja czy
    niezgodność towaru z umową niczego nie zmienia.

    > To czego chcesz? Nie interesuje Cie gwarancja, niech sklep kopie sie z
    > producentem, Ty nie musisz, bo prawo, prawo tamto i sklep musi udowodnic,
    > a klient jak ubezwlasnowolniony debil. Powolujesz sie na jakas niezgodnosc
    > z umowa i to ma dac Ci prawo w sumie nie wiem do czego?

    Jak wyżej: Prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy.
    Nie powołuję się na "jakąś" niezgodność tylko konkretną określoną w ustawie
    "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej", która powinna być Tobie
    znana.

    > Ja Ciebie wogole nie rozumiem. Gdzie tu niezgodnosc z umowa? Jak niezgodny
    > z umowa to jaka naprawa?

    Tak myślałem, że nie rozumiesz :-)

    Cytat z wikipedii bo nie chce mi się szukać ustawy:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Niezgodno%C5%9B%C4%87_t
    owaru_konsumpcyjnego_z_umow%C4%85

    W razie wystąpienia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Konsument ma
    prawo do:
    żądania nieodpłatnej naprawy towaru lub
    żądania nieodpłatnej wymiany towaru na nowy,

    chyba, że jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów; wtedy może:
    odstąpić od umowy lub
    żądać obniżenia ceny, chyba że niezgodność jest nieistotna

    Pozdrawiam
    Ergie