  • Data: 2020-01-05 19:56:24
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2020 18:53:30 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a przedsiebiorca to niewazny? - tzn wazny ale po to by go opluc jako zlodzieja,
    krwiopijce itd?

    Bodajże Mateusz w krótko i treściwie Adamowi wyjaśnił po co zostali przedsiębiorcami
    Myślę że nie po to aby rodzinie górnika czy kasjerce z biedry byt zapewnić
    A skoro wybrali taką drogę(dobrowolnie) to raczej nie powinno dl takiego
    przedsiębiorcy zaskoczeniem być ze trzeba podatek zapłacić, vat odprowadzić a jak się
    pracownika zatrudni to zusy, urlopy itp mu zapewnić.
    "Złodzieja, krwiopijcy" napisałeś.
    Wyżnej napisałeś coś o rachunku sumienia- znaczy starałeś się usprawiedliwić
    kombinatorstwo czy nawet kradzież
    Gdyby to ja napisał to ok, mnie tam niekoniecznie 10 przykazań kierunek wskazuje, ale
    akurat Ty coś tam usprawiedliwiać próbujesz.
    Zenek chyba napisał że 7 przykazanie krótkie i precyzyjne jest.
    A po mojemu jak ktoś pracownika okrada kombinując ze śmieciówką zamiast normalnej
    umowy to jest kradzież(okradanie pracownika).
    Jak facet gwoździe wbijający w koszty wrzuci młotek to ok, jak by jednak telewizor
    czy inny projektor w koszty wrzucił to jest zwykłe kombinatorstwo i tyle. Ty do tego
    jakieś moralne usprawiedliwienia tworzysz.

    > Wiec chcialem zauwazyc ze bez tego przedsiebiorcy panstwo nie dostaloby >vatu, ale
    jeszcze górnikowi wypłacało zasilki bezrobotnego.

    Tia a węgiel pod ziemią by został pomimo tego ze ktoś chetny na jego zaku byłby
    Kurcze, jeszcze raz- właściciel biedry nie po to biznes otworzył żeby podatki płacić
    i zapewnić byt swoim pracownikom i ich rodzinom.