  • Data: 2010-05-19 21:38:45
    Temat: Re: Frytkownica -jaką kupić?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hq27bm$pl9$1@news.task.gda.pl...
    > Mam od lat frytkownicę tradycyjną na 2 litry oleju taką z najtańszych
    > marki De Longhi. Poza kłopotliwym myciem i tłustością frytek nie widzę wad
    > tego ustrojstwa. Niestety małżonka w pracy słucha od koleżanki o zaletach
    > Tefala FZ7000, który robi frytki na jednej łyżce oleju i

    Powiedz swojej kobicie, żeby mniej jadła jak chce być chudsza. Ewentualnie
    zmień na nowszy model.

    > molestuje mnie o zakup takowej (wiadomo, tłuszcz wrogiem kobiety). W
    > internecie są dość liczne pochwalne opinie na temat tego Tefala oraz kilka
    > opinii mówiących, że to zupełna porażka.
    > Czy ktoś z Grupowiczów ma może doświadczenia z taką frytkownicą na jedną
    > łyżkę oleju? Czy frytki z tego smakują naprawdę, jak frytki, czy jak pasza
    > dla nierogacizny? Czy poza frytkami można tam usmażyć jakieś smaczne
    > jedzonko. Czy dla 4 osobowej rodziny trzeba będzie na frytki czekać aż
    > godzinę, jak piszą niektórzy?

    Frytki są najlepsze smażone w całkowitym zanurzeniu w oleju. Żeby szanowna
    małżonka się nie poszerzyła tu i ówdzie należy zrezygnować z frytek,
    ewentualnie robić je w małej porcji wyłącznie z kartofli a nie
    prefabrykowane z chemii.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/