  • Data: 2009-07-18 10:46:36
    Temat: Re: Gdzie się zwrócić o pomoc
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tadzik wrote:
    > Witam,
    > wlasnie mialem kłaść parkiet (i za tydzień sie przeprowadzać), kiedy
    > się okazało że na ścianie podeszła woda.
    > Został przez delelopera rozkuty kawałek podlogi, na razie przyczyny
    > nie znaleziono, ale widać ze wszedzie jest wilgoć pod podłogą.
    > To było w piątek, w poniedziałek są planowane jakies testy szczelności
    > instalacji i byc moze cos jeszcze.
    >
    > Problem jest taki, ze praktycznie mam wszystko wykonczone i
    > naprawiane tego (a nwet szukanie przyczyny) prawdopodbnie bedzie sie
    > wiazalo ze zdemolowaniem łazienki, kuchni, kominka itp.

> [...]

    uderzać do developera, jeśli instalacje były robione w sensownym systemie
    zgodnie z lego zaleceniami to ubezpieczenie producenta materiałów powinno
    pokryć ewentualne szkody dobrze aby przy wykryciu szkody byl przedstawiciel
    wykonawcy które w odpowiednim momencie wezwie przedstawiciela producenta
    materiałów instalacyjnych.