  • Data: 2015-09-16 20:22:09
    Temat: Re: Halogen z czujnikiem ruchu wariuje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 września 2015 11:21:24 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > To napisz potem, jak Ci się to sprawdza. Bo sam tu kiedyś rozważałem co
    > kupić i zdecydowałem, że będą to jednak tradycyjne halogeny 500 W. M.in.
    > po tym, jak widziałem takie 30 W LEDowe reflektorki w Castoramie i to
    > się nie umywało moim zdaniem nawet do zwykłego 150 W halogenu..
    InPost się wywiązał, paczka dotarła jednak zamiast zamówionej 50W dotarła 30W.
    Do wyjaśnienia ze sprzedawcą. Co do porównania z halogenem to trudna spraw bo barwa
    inna, no i raczej tak jasno jak 300W halogen nie świeci. Ale do moich zastosowań-
    oświetlenie okolic furtki(6metrow od lampy)wystarczy nawet ta 30w.
    Zamówię jeszcze dwie 10W do oświetlenia okolic wiaty- myślę że spokojnie starczą.
    Zobaczymy jak tam z ich trwałością.