  • Data: 2019-11-03 12:48:30
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 listopada 2019 22:33:57 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Dla mnie tak wyglądają porady lekarskie i prawne :

    Kierbudów dodam i innych "projektantów"
    Prawo mamy takie że żeby zakopać 15 metrów rury do gazu wyszło tak:
    -Robocizna- 1 spokojna dniówka robola- stosowny rów wykopałem i zakopałem własnie w
    takim czasie. 200zł jak napisze to rozrzutny będę za 8 godzin pracy
    -zgrzanie czego tam trzeba skręcenie tej rury z dwóch stron- wczoraj właśnie 300zł za
    to dałem, Panowie którzy na codzień w pogotowiu gazowniczym pracuja chcieli 250zł
    ale górką dałem 300zł
    Czyli podsumowując- mam praktycznie gaz w kotłowni
    Praktycznie bo"
    -"projekt" kosztował 1000zł
    "kierbud" skasuje za przystawienie pieczątki 200-300zł
    Czyli faktyczna robota to niech będzie 500zł plus materiały drugie 500zł
    Papierologia to 1300zł + ćwierć ryzy papieru, toner, pieczątki plus 65 dni czekania
    na "pozwolenie na budowę"

    > Na kumatego gostka od pompy ciepła trzeba czekać pół roku. Na wentylację
    mechaniczną niewiele krócej. Kasa leży na podłodze, wystarczy się schylić
    > i samemu zostać instalatorem-krwiopijcą :P

    Aj tam kumaty od pompy ciepła- technologia kosmiczna jakaś czy jednak zwykła fizyczna
    robota żeby to uruchomić?
    Kobitka która mojego psa strzyże tak na 30 dni ma kalendarz wypełniony
    Czyli na psiego fryzjera czekam 30 dni