    From: "brunet.wp" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Date: Fri, 29 Dec 2017 10:17:30 +0100
    <b...@g...com>
    <p1ugl9$e1n$1@node1.news.atman.pl> <p24t1r$aah$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:87ba38e0-62d7-4891-8b00-cbcd31a5ccff@go
    oglegroups.com...

    > Piksałem wielokrotnie nawet nie tak dawno
    > Po przejściu z d11 na g12w rachunki spadły z ok
    > 250zł do kwot ok 200zł miesięcznie
    > I bez zmiany nawyków- czyli pralkę, zmywarkę i
    > piekarnik włączamy jak do tej pory- czasami rano
    > po śniadaniu czasami wieczorem. Pralki nigdy nie
    > włączamy na noc
    > W g12W taniej wychodzą wszystkie urządzenia
    > chodzące nonstop w domu a w dzisiejszych czasach
    > to chyba większość zużycia one generują(pompki,
    > routery, rejestratory,
    > lodówka itp.), .
    > No i oprócz tego że tańszy prąd w G12W masz
> [...]

    Weź mi lepiej podaj swoje zużycie w strefie nocnej
    i dziennej (oddzielnie) z ostatniego miesiąca i
    jaką masz konkretnie grupę taryfową i operatora (i
    sprzedawcę jeśli masz inną umowę niż kompleksową u
    macierzystego operatora). Sprawdzimy czy bardziej
    opłacalne dla Ciebie jest skorzystanie z grupy
    taryfowej dwustrefowej czy jednostrefowej.

    Kiedyś robiłem badania na podstawie danych pewnego
    operatora i wyszło mi, że około 30% odbiorców
    korzystających z grupy taryfowej dwustrefowej
    płaci drożej niż gdyby miało grupę taryfową
    jednostrefową.