  • Data: 2014-01-16 12:30:53
    Temat: Re: Ile NAPRAWDĘ kosztuje dom?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:52d7ba25$0$2216$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Odważna teza. Nie całkiem się z niż zgadzam i byłbym ostrożny idąc na
    > pewniaka z takim założeniem.

    Na pewniaka nie. Ja pisze o _swoim_ przypadku. Wydałem na dom 350 tys. Jego
    wartość to ponad 500 tyś. Za 350 tysięcy znajdę kupca od ręki bez czekania.
    Gdzie tu ryzyko? Pewnie że będzie bolało bo jednak sporo godzin na tej
    budowie spędziłem ale finansowo na tym nie stracę.

    A jeszcze zostaną mi narzędzia które w cenie budowy sobie kupiłem no i ok.
    30 tysięcy zwrotu podatku.

    Oczywiście jak ktoś na budowę wydał więcej niż jego dom jest wart i liczył
    na to że ceny będą ciągle rosnąć to ma problem i w razie nieszczęścia i
    konieczności szybkiej sprzedaży będzie stratny.

    Pozdrawiam
    Ergie