eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-12 10:25:25
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wymyślasz jakieś nowe prawa fizyki czy tylko po prostu jest nieukiem?

    Czego nie rozumiesz?
    Dobrze specjalnie dla Ciebie napiszę odwrotnie: ściany nośne ogrzewają zimny
    fundament i same przy tym się wychładzają. Teraz zrozumiałeś?

    > Bzdura. Niby dlaczego nie można otoczyć styropianem?

    Bo jest to technicznie na tyle skomplikowane że staje się ekonomicznie
    totalnie bez sensu.

    > Bzdura. A co jeżeli w tym terenie jest wysoki poziom wód gruntowych?

    Nic. Żwir nie podciąga wody kapilarnie.

    > Tak się składa, że mieszkałem w domu, gdzie utrzymywał się przez cały rok
    > wysoki poziom wód gruntowych. Rzadko kiedy spadał poniżej 1m, a bywało, że
    > woda pojawiała się już nawet na 30cm.

    I jak niby ta woda przeskoczy 20cm żwiru?

    Nie pogrążaj się znowu. Nie znasz się kompletnie na budowaniu nie znasz
    podstaw fizyki a ciągle piszesz.

    > Kładziesz styropian w wykopie. Na styropian zbrojenie. Lejesz beton.
    > Widzisz tu gdzieś jakikolwiek problem?

    Oczywiście - zbyt duży nacisk. Trzeba by by zrobić _ławy_ aby ciężar domu
    rozłożyć na większą powierzchnię. Same ściany w takiej sytuacji nie
    wystarczą.

    Pozdrawiam
    Ergie