eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-12 10:33:39
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bzdura.

    Jak zwykle bardzo rzeczowa odpowiedź.

    > Bzdura.
    > Fachowcy wiedzą kiedy i jak kopać w piasku tak, aby się nie obsuwał.

    No i?

    > Bzdura.
    > Wytłumacz jeszcze glinie na moim podwórku, dlaczego się obsunęła w wykopie
    > ok. 1,5m głębokości, kiedy podłączałem się z rurą kanalizacyjną do
    > studzienki.

    Jak wykopiesz 15 metrów to też się obsunie tyle że to nie ma nic wspólnego z
    wykopem 90-110 cm pod fundament.

    > Bzdura.

    O znowu morze argumentów.

    > Mam nadzieję, że nikt nie będzie się sugerował twoimi bredniami, a sprawy
    > fundamentów powierzy tym, którzy mają o tym pojęcie.

    Oj widzę, że to jak ostatnie sprostowałem sporo Twoich bzdur tak Cię
    zabolało że koniecznie chcesz się odegrać. Jest tylko jeden problem ja każdą
    Twoją bzdurę merytorycznie wyjaśniłem, a Ty potrafisz tylko jak dzieciak z
    przedszkola krzyczeć "bzdura" i tupać nóżką. Dlatego nie dodam Cię do KF'a -
    bo mnie bawisz.

    Pozdrawiam
    Ergie