  • Data: 2014-12-23 17:35:34
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 10:45:57 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie rozumiem, jak mozna w tak latwy sposob relatywizowac prawo do
    > prywatnosci.

    Nic nie relatywizuje. Po prostu jezeli chcesz zachowac pelna prywatnosc to
    nie dajesz klucza obcym. Nie instalujesz apek ktore wedlug Ciebie chca za
    duze prawa. Ja dalej nie dostrzegam w tym zadnego spisku na moja prywatnosc.
    Chce to uzywam i daje prawa (bo apka do dzialania ich potrzebuje). Nie chce
    - nie instaluje. Nic i nikt mnie nie zmusza zebym na telefonie musial
    instalowac apki ktore moga mnie np. podsluchiwac. Nie rob z siebie leminga :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.