    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 8 Mar 2014 14:36:42 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 marca 2014 23:21:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > spróbuj rozeznac procesy historyczne które doprowadziły do różnych
    >
    > patologii, a potem mozemy pomyśleć co zrobić byśmy byli narodem silnym i
    >
    > dumnym. Bo masz racje, jest wiele zła, a mentalnosc mamy blizej burundi niz
    >
    > europy.
    >
    > Mozemy chciec być silnymi i o polske zawalczyc.
    >
    > Ale mozemy po prostu zamknąć sklepik, do wisły bedą niemcy, ruscy z drugiej
    >
    > strony. Wolisz mówic po rusku czy niemiecku?
    >

    > b.

    Już pozamiatane. Dzięki wejściu do Unii za sto lat z polskości zostaną ze trzy
    zespoły śpiewające oj dyna dyna a polskiego będą uczyli na zajęciach pozalekcyjnych.
    Polska według jednego z amerykańskich prezydentów była zawsze wrzodem na dupie
    Europy. Szkoda że Europa dawno temu nie wpadła że zamiast przecinać wrzód można go
    wyleczyć.