    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak pękają zazwyczaj instalacje wodne?
    Date: Tue, 10 Jun 2014 22:12:40 +0200
    <ln7lbj$ade$2@speranza.aioe.org>
    <8...@g...com>

    > W temacie rację masz tylko Ty. Lansujesz swoje rozwiązanie jak by było tylko jedno.
    Po chuj się pytasz jak najlepiej wiesz jak zrobić?

    No kiedy widzisz... zupełnie nie.
    Zapodałem pytanie co można zrobić z czujnikami jakie mam - wyszło że
    niewiele.
    Padła propozycja czujnika-przepływomierza od Użytkownika, spodobała mi
    się i ją rozwijam.

    Twoja propozycja wydawała mi się chybiona, ale poprosiłem o rozwinięcie.
    Nie zrobiłeś tego, bo zwyczajnie nie da się tego zrobić. Zamiastto
    przyznać wyskakujesz z głupimi tekstami. Opanuj się proszę.

    Miłego.
    Irek.N.