    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Dec 2021 04:36:22 -0800 (PST)
    <61b911a9$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b9d19d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b9d8b8$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jak zbudować małą fotowoltaikę bez akumulatora?
    From: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 15 December 2021 at 12:59:54 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Dlaczego chcesz załączać pompę ręcznie? Chcesz tam stać i mierzyć
    > napięcia? Pilnować układu i biegać?

    > Ponawiam pytanie. Dlaczego chcesz ingerować fizycznie, kiedy włączyć czy
    > wyłączyć pompy?

    > Wystarczy zastosować przetwornicę, do której linka dostałeś i nie robić
    > zupełnie NIC. Ta przetwornica będzie czuwała nad całym obwodem, zamiast
    > Ciebie. Ty masz iść i pielić grządki w tym czasie :)

    > No przecież Ci piszę. Przetwornica w tym układzie jest zabezpieczeniem
    > napięciowo/prądowym i nie dopuści, żeby z panelu poszło więcej w pompę
> [...]
    widzę, że wy w tej dzikiej europce nic nie potraficie zrobić porządnie i wiecznie
    żyjecie deluzjami.,

    Chinczyk produkuje solarne pompy i jest pompa + solar w zestawie, jako kit
    i zapomina się o problemie
    W każdym zestawie jest programator czasowy i się ustawia rytmy i czasy pracy

    Kto by czas tracił na dodatkową elektronike, gdy kupuje wszystko w zestawie, montuje
    i to działa w tym samym dniu.

    A zimą nie działa bo zimą woda zamarza i problem rozwiązany

    Wszystko działa automatyc znie, jest tanie i każdy Zenek skuma jak tego używać.

    Czyli żadne:
    1 solar + 3-5 pompek

    (1 solar + 1 pompka) x 3 czy 5

    I dlatego cały świat jest innowacyjny i się rozwija, a Polska to afryka dzika