  • Data: 2009-01-30 23:53:46
    Temat: Re: Jaki przekroj kabla do kuchni indukcyjnej??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:gm03gl$n2p$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz 7 kW na nowy domek na 3 fazy??? To jakie Ci dali zabezpieczenia
    > przedlicznikowe?
    > Obawiam się, że bez zmiany przydziału mocy długo nie pociągniesz.

    Tez mam takie obawy :-)
    Bylo tak, ze ZE nie chcial w ogole robic sieci na osiedlu i wymyslili sobie,
    ze mieszkancy sobie to sfinansuja, a oni tylko sie podlacza. Po kilku
    sprawach sadowych wyszlo na nasze, ale gmina musiala kupic transformator.
    Ten podobno nie jest najwyzszych lotow i kazdemu dali po 7kW nie bardzo
    chcac slyszec o wiekszym przydziale. Teraz pewnie bedzie latwiej, bo kto to
    bedzie pamietal, tym bardziej ze wiekszosci starcza te 7kW. Gdyby co
    wystapie o dodatkowe kW. Zabezpieczenie nie pamietam jakie jest, ale znajac
    zycie pewnie cos kolo 20A.

    Pozdro.. TK