  • Data: 2009-01-31 00:16:11
    Temat: Re: Jaki przekroj kabla do kuchni indukcyjnej??
    Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gm035p$efi$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tez mam takie obawy :-)
    > Bylo tak, ze ZE nie chcial w ogole robic sieci na osiedlu i wymyslili
    > sobie, ze mieszkancy sobie to sfinansuja, a oni tylko sie podlacza. Po
    > kilku sprawach sadowych wyszlo na nasze, ale gmina musiala kupic
    > transformator. Ten podobno nie jest najwyzszych lotow i kazdemu dali po
    > 7kW nie bardzo chcac slyszec o wiekszym przydziale. Teraz pewnie bedzie
    > latwiej, bo kto to bedzie pamietal, tym bardziej ze wiekszosci starcza te
> [...]

    Biorąc po uwagę jednoczesność obciążeń, to pewnie średnia na mieszkańca
    będzie mniejsza niż te 7 kW. Ale przydział = maksymalna pobierana moc
    ograniczona bezpiecznikiem, w dodatku równo na każdą fazę. U Ciebie jest to
    2,3 kW na fazę, co oznacza 10A prądu fazowego. Dla porówniania ja mam
    przydział 16 kW i bezpieczniki 25 A.

    Pozdrawiam,
    Druid29