  • Data: 2011-09-24 21:27:57
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

    > cze ich nie
    > owodu
    >
    > Marex ma Jotula, a o kominkach z p=B3aszczem wie tyle co ty, czyli
    > nic...
    Otóż, gdybyś czytał na spokojnie , miast wymyślać piszącym - zauważysz,
    że nie mam Jotula.. a czy zabiaram głos dla tłuczenia piany pozwól osądzić
    czytajacym...Pierwszy kominek w domu zbudowałem własnoręcznie ponad 20 lat
    temu .Miał otwarte palenisko i to z czasem stało się jedyną jego
    wadą.Zdrożało drewno i by palić racjonalnie - musiałem go rozebrać i zlecić
    już fachowcowi zbudować podobny, ale juz ze wspomnianym wkładem .
    W rodzinie i u znajomych ulegli hasłu kominek z płaszczem wodnym(nie
    znali się na zasadach funkcjonowania kominka.Nie musieli. Dzisiaj czterech
    na pieciu przesiedli się na piece na ekogroszek... A osławione kominki z
    płaszczem(z buforami a jakże!) ostygły jak ich uzytkownicy.
    Może masz lepsze rozwiązanie.Nie twierdzę, że wszyscy są tak samo
    doświadczeni i znający sztukę. Ale czy sądzisz, że skoro zadają takie
    pytania, mają się znać na właściwościach, charakterystyce i wydajnosci
    takich urządzeń. Więc skromnie im podpowiadam. Masz inne zdanie- wyraź je i
    nie osądzaj innych łatwo. Może jeszcze paru rzeczy nie wiesz. Bo ja napewno
    nie jestem fachowcem od budowy kominków.Wyrażam opinię użytkownika z
    dłuższego doświadczenia.I tylko tyle..
    Pozdrawia~M

> [...]
    wy=
    > borem,
    > jaki system) zaprosi=B3em kilku fachowc=F3w, i ka=BFdy, kt=F3ry odradza=B3
    > kominek wodny, okazywa=B3 si=EA po kr=F3tkim wywiadzie na ten temat,
    > totalnym laikiem w temacie... i proponowa=B3 zwyk=B3y z DGP...:-), na
    > pytanie, jak zamierza przepchn=B1=E6 powietrze do sypialni kana=B3em 10 m w
    > kilkoma zakr=EAtami po drodze, m=F3wi=B3 tylko: "zrobi si=EA..." ba... w
    > czasie budowy nigdy nie spotka=B3em fachowca, kt=F3ry stwierdzi=B3: "nie
    > podejm=EA si=EA, bo nie potrafi=EA..." tylko: materia=B3 do dupy...
    inwesto=
    =