    Date: Sun, 06 Jul 2014 22:17:53 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <53b95ff0$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>

    W dniu 2014-07-06 19:44, Budyń pisze:

    > myslalem ze jak piszesz ze ma prawo to potrafisz to obronic.

    Ale co mam bronić lub udowadniać?
    Masz problem z czytaniem, czy po prostu nie znasz Konstytucji RP.
    Polecam lekturę Art. 70 pkt.1

    > a czy w takiej nauce nalezy uczyc szczegolow np jak sprawnie wlamac do auta?

    A dlaczego nie?
    Jeżeli społeczeństwo będzie miało większość świadomość łatwości z jaką
    można sforsować zabezpieczenia w konkretnych modelach samochodów to
    przestanie kupować te modele i w ten sposób wymusi ulepszenie systemów
    zabezpieczeń.
    Poza tym posiadanie wiedzy nie jest tożsame z byciem bandytą i przestępcą.
    Dla przykładu ja posiadam sporą wiedzę na temat łamania systemów
    zabezpieczeń, ale swojej wiedzy nie wykorzystuję do działalności
    przestępczej.
    Podobnie też posiadam wiedzę jak można zabić, ale nie jestem zabójcą.
    Wręcz przeciwnie, dzięki mojej wiedzy udało mi się dwukrotnie
    obezwładnić ludzi, którzy po pijanemu zaczęli machać bronią.

    Niestety podejście KK do wiedzy wręcz ludzi uwstecznia i "sieje ciemnogród".
    To co KK mówi na temat antykoncepcji jest typową demagogią,
    przedstawiając tylko i wyłącznie same wady, nie przedstawiając całej
    prawdy i dając możliwość samodzielnej oceny i wyboru.

    > trzeba rozroznic dwie sprawy - kk w sensie humanitarnym stoi na
    > stanowisku ze zycie jest wartoscia i trzeba je chronic, zwlaszcza tych
    > ktory sami nie moga sie bronic. Dlatego sprzeciwia sie aborcji i
    > stosowaniu srodkow wczesnoporoonych w ogole.

    Ale w tym zakresie to ja mam dokładnie takie samo zdanie jak KK tyle, że
    w odróżnieniu od KK ja dopuszczam sytuacje, które są medycznie czy
    etycznie uzasadnione i dobrze sprawdzone, a kobieta przed podjęciem
    decyzji powinna być uświadomiona i zapoznana z konsekwencjami swojej
    decyzji. Poza tym państwo i KK powinny w takich sytuacjach pomagać np.
    ofiarom gwałtów czy nieletnim matkom.

    > Natomiast zakaz uzywania prezerwatyw, metody naturalne itp sa skierowane do
    katolikow. I ci zobowiazani sa do tego sie stosowac.

    A niby dlaczego są zobowiązani, bo tak sobie księża zażyczyli?