  • Data: 2014-07-10 10:37:02
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 02:02, uzytkownik pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Uwaga! Brednie, kłamstwa i demagogia.

    A Ty na to, ze krzyz w sejmie i kalendarzyk malzenski.

    Tym co napisal Ergie powinniscie przecierac codzien oczy. Jeden z
    najbardziej obiektywnych postow w tej dyskusji, ale i na to nie masz
    argumentow. Ja wiem dlaczego, bo temu nie da sie zaprzeczyc.
    Zobacz co sie dzieje w Palestynie i Izraelu. A Ty katlikow nazywasz
    fanatykami.

    Pozdro.. TK