  • Data: 2014-07-10 21:35:40
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 10:30, Maniek4 pisze:

    > Nie moj drogi. Ty masz problemy z demokracja. Piszac wyze, ze jakoby ja
    > nie wiem jak dziala panstwo jest obrazaniem sie na glos wiekszosci.

    demokracja to nie tylko głos większości, o czym obaj z ergim raczycie
    zapominać. demokracja to również poszanowanie praw mniejszości.
    za słownikiem języka polskiego:
    demokracja
    1. <<ustrój polityczny, w którym władzę sprawuje społeczeństwo poprzez
    swych przedstawicieli; też: państwo o takim ustroju>>
    2. <<forma organizacji życia społecznego, w której wszyscy uczestniczą w
    podejmowaniu decyzji i szanują prawa i wolność innych ludzi>>
    3. <<partia popierająca rządy i idee demokratyczne>>

    problemem jest to, że kk i jego wyznawcy nie szanują praw i wolności
    innych ludzi.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.