    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Tue, 15 Jul 2014 13:34:15 +0200
    <f...@g...com>
    <lpjacs$hka$1@node2.news.atman.pl>
    <53bdd823$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpljbf$8e5$1@usenet.news.interia.pl> <lpmpvt$n5$2@node2.news.atman.pl>
    <lpn1i8$cku$1@usenet.news.interia.pl> <lpn1sd$hp3$9@dont-email.me>
    <lpn2pa$f8u$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c17c12$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpsbo6$vad$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c235d7$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq0csj$6hs$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c46140$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-07-15 01:01, uzytkownik pisze:

    > Chyba mnie z kimś pomyliłeś i do tego zapominając, że w tym przypadku
    > stanąłem w Twojej obronie.

    No tak, ale to prawda obiektywna. Mnie nazwano za przekonania. Dziwne
    co? Mnie fanatyka... hehe

    > Żaden pedał nie chodzi po ulicy. Co najwyżej po dwa pedały się kręcą na
    > ulicy, a jak się który urwie to leży na ulicy lub chodniku.

    > Czyli nie znasz ani jednego. Albo raczej nie wiesz ani o jednym
    > przypadku wśród znanych Ci osób?

    Nie wiem i nie chce wiedziec. Do niczego mi to nie jest potrzebne. Nie
    interesuje sie zyciem prywatnym innych osob. Nie obchodzi mnie ich
    orientacja, czy wiara. To co niektorzy tutaj przyklejaja nam latki a nie
    odwrotnie.

    > Czyli to takie Twoje pierdolenie od rzeczy, typowe dla homofoba?

    Wcale nie. Skoro pisze, ze nie znam zadnego i nie chce znac to dowod na
    to, ze mnie to nie obchodzi. Pisalem wielokrotnie, ze mam gdzies to co
    ktos robi w sypialni. Nie odrozniam tych ludzi, bo nie sa dla mnie
    problemem, wiec nie jestem homofobem. Jestem natomiast przeciwnikiem
    grupy pedalow ktorym pomylily sie swiaty i ktorzy uwazaja, ze dzieki
    swojej orientacji cos wiecej od swiata im sie nalezy.

    Pozdro.. TK