    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Tue, 15 Jul 2014 23:36:27 +0200
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpciqv$mr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <53ba38e3$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpdj73$sj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bb1a77$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpfaph$j2k$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcfbb4$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <53bdbfc9$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <53c06ee9$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq07s7$uqq$1@node1.news.atman.pl>
    <53c45700$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq2pkp$if3$1@node2.news.atman.pl>
    <53c57bf4$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq449v$g6i$1@usenet.news.interia.pl> <lq44u3$5d7$7@dont-email.me>

    W dniu 2014-07-15 23:02, masti pisze:

    > tak być powinno. Co tylko oznacza, że 90% "polskich katolików" nimi nie
    > jest

    Ja Ci powiem cos z autopsji. Czesto wcale nie chce mi sie. Stercze tam
    godzine czterdziesci (proboszcz lubi przesadzac na koniec :-( ),
    dzieciakow nie da sie utrzymac, slonce jak na Sacharze, a ja stercze.
    Wkurzam sie najbardziej na beznadziejnie przedluzajace sie ogloszenia po
    mszy. Ksieza miedzy mszami w niedziele maja chyba malo atrakcji, no ale
    mniejsza. No wiec ide tam i mi sie nie chce. Nie chce mi sie tak po
    ludzku, bo lepiej rozlozyc lezak i posiedziec. Ale z drugiej strony
    wiem, ze jak nie pojde to bede sie czul jak bym cos stracil. Wypadkowa
    jest taka, ze wole isc. Chce tez z innych powodow, tych mniej
    widocznych, ale o tym chyba juz nie ma co. Bardzo czesto jest tez tak,
    ze uslyszymy to co jest akurat nam potrzebne, kazdy wg. potrzeb. Malo
    wytlumaczalne jest to, ze bycie na mszy akurat przydaje sie w naszych
    rozterkach. W telewizji sie to nie zdarza.

    pozdro.. TK