  • Data: 2017-04-12 07:26:21
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 00:43:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    podziwiam ze ci sie chce z nimi przepychac. Podobnie jak z adamem, jakies jedno
    słówko niezbyt dobrze zrozumiane wystarczy do wielkich bojów.

    > No bo wisz. Jesli chodzi o mnie a czuje sie wywolany do tablicy, to w
    > krotkich slowach mego listu, zwrocilem uwage gdzies wyzej na problem
    > jaki moze wyniknac ze stosowania rury karbowanej. Oczywiscie dla
    > profesjonalisty problemu nie ma, bo wie jaka rure kupic i wie jak sie z
    > nia obchodzic. A my nie piszemy na grupie profesjonalnej i mozemy robic
    > jakies bledy.

    no wiec ja dowiedzialem sie ze nie wina w rurze karbowanej, a w braku narzędzia.
    Który widac musze kupic aby uniknąć problemów jak twoje.

    Od profesjonalistow oczekujemy prostowania bledow a nie
    > stwierdzenia, ze sie nie znamy. Generalnie o tym dobrze wiemy i temu nie
    > przeczymy. Dalej bylo deprecjonowanie rury miedzianej z dziwacznym
    > zalozeniem, ze trzeba ja lutowac a sie nie potrafi.

    Zeby lutowac rurę miedzianą musialem kupic palnik gazowy, jakos w domu nie mialem.
    Nad kuchenką nie zrobisz. A jesli myslisz ze to takie proste to moze i owszem ale
    posadzilem nad lutowaniem chłopaka i 3/4 lutów mam przegrzanych. Mało mi to
    przeszkadza ale to tylko wskazówka ze tu tez trzeba nabrac wprawy.

    wiec uwazam ze toczenie piany w tej dyskusji z obu stron jest becelowe, fachowiec
    zrobi lepiej ale nie wiadomo czy nie trafimy na "fachowca", wtedy juz lepiej robić
    samemu po konsultacjach na grupie.
    Ba, takie dyskusje wrecz sa szkodliwe bo na koncu zwykle lecą inwektywy i ubywa
    kolejny partner do dyskusji.

    b.