  • Data: 2009-07-08 07:01:15
    Temat: Re: Koszenie z pradem czy bez?
    Od: Rafal <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jh pisze:
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A u mnie jak prądu to nie ma, to stacja benzynowa jest nieczynna i
    > paliwa do kosy nie kupię :P
    >
    > Poproszę o bardziejsze argumenty...
    >
    > Jacek

    Jak raz kupisz 5l paliwa to przy tej działce będziesz mieć na cały
    sezon. Nie będziesz biegał co koszenie na stacje.

    Koszenie sprowadza się do... koszenia. najbardziej irytującą częścią
    koszenia kosiarką elektryczną jest rozkładanie przewodu, pilnowanie żeby
    go nie skosić, przekładanie, zwijanie... Czasem ze względu na powyższe
    odechciewa mi się kosić.

    Mówisz że za płotem jest pole i tam kombajny jeżdżą. A ja daleko do
    płotu? na pewno między tym polem a płotem jest przynajmniej
    kilkadziesiąt centymetrów trawnika - do tego celu jest właśnie
    podkaszarka - pociągnij tam kabel, zwłaszcza gdy trawnik ma wymiar np
    0,5x30m.

    Tyle ode mnie. Żeby było ciekawiej mam podkaszarkę elektryczną za 50zł z
    marketu:) - działa, ale ten kabel...:|
    Spalinową się bawiłem jak jeszcze mieszkałem u rodziców - mam więc
    porównanie.

    Pozdrawiam
    Rafał