  • Data: 2009-03-05 01:28:29
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: Bibi <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 20:30, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > Nie wim czy wszyscy ale prawie każdy co u mnie robił to by mnie wywalił w
    > powietrze na tym.

    By wywalił czy wywalił, bo wróżyć, to sobie z fusów możemy, poza tym
    jak już obrażasz wykonawców to obrażaj tych których znasz, jeśli jest
    za co. Bo z twoich postów raz za razem przebija frustracja i brak
    szacunku dla ludzi którzy wykonują ten zawód. Ciągle nam wrzucasz że
    wszyscy pijemy, oszukujemy i kłamiemy. Nie uogólniaj. Znasz mnie czy
    setki innych, żeby nas tak szkalować? Jeśli jestem takim oszustem i
    złodziejem to czemu otrzymuję klucze do domów czy mieszkań, które
    odnawiam i w których ludzie od dawna już mieszkają? Rozumiem, że są
    naciągacze i cwaniaki ale podajcie mi branżę, w której ich nie ma.
    Ciekawi mnie też czemu tak uparcie nie chcesz powiedziec w jakim
    zawodzie ty pracujesz, no chyba że nie pracujesz wcale...