  • Data: 2009-03-05 14:40:39
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Jackare" <...@s...uk.de.pl> wrote in message
    news:goomsg$q5k$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jeżeli klient chce samą robociznę i zastrzega że materiały dostarcza sam,
    > cena tej samej robocizny będzie wyższa niż w przypadku załatwienia usługi
    > kompleksowo, czyli z maeriałami dostarczanymi przeze mnie jest taniej. Jak
    > myślisz, ilu klientów jest to w stanie zrozumieć ? Ja widzę tylko
    > zarzucanie naciągactwa cenowego, a tłumaczyć niechcącemu zrozumieć nie mam
    > siły.

    W wypadku prostych materiałów budowlanych i zwykłego osprzętu dostepnego na
    Allegro to jest naciągactwo. Za wysłanie e-maila w moim imieniu nie jestem
    skłonny płacic dodatkowych pieniędzy, no chyba, że zaproponują mi niższą
    cenę niż z Allegro. Ja wszystko sprawdzam dokładnie co ile kosztuje.
    Towar w dzisiejszych czasach powinien iść bezpośrednio od producenta do
    odbiorcy, bo cała reszta pośredników tylko wysyła e-maile i chce spijać
    śmietankę gdzie nie liczy się już późniejszy montaż tylko zysk z handlu.
    Wyjdzie na to, że towar kosztował 100%, a robocizna była gratis na odpieprz.