    From: Bibi <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Wed, 4 Mar 2009 17:28:29 -0800 (PST)
    <goivrn$20g$1@news.onet.pl> <goj1fj$6t4$1@news.onet.pl>
    <goj3cq$p50$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gok1ve$2m7$1@news.interia.pl>
    <golg12$t43$1@news.onet.pl> <golr1a$vmd$1@news.onet.pl>
    <golras$uu$1@news.onet.pl> <p9mknsf3wmk5$.c7cs83pcjrjh$.dlg@40tude.net>
    <golt87$6sr$1@news.onet.pl> <109ulvta99lru.932g3uduvjxz$.dlg@40tude.net>
    <gombfk$3cd$1@news.interia.pl>
    <htgj3gteh7l5$.8fharwyhofir$.dlg@40tude.net>
    <gomifk$nbc$1@opal.futuro.pl> <t...@4...net>
    <gomk0g$ptt$1@opal.futuro.pl>
    <1i7r8nv41z127.19kp8zdr26ld5$.dlg@40tude.net>
    <gomksd$rbh$1@opal.futuro.pl>

    On 4 Mar, 20:30, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > Nie wim czy wszyscy ale prawie każdy co u mnie robił to by mnie wywalił w
    > powietrze na tym.

    By wywalił czy wywalił, bo wróżyć, to sobie z fusów możemy, poza tym
    jak już obrażasz wykonawców to obrażaj tych których znasz, jeśli jest
    za co. Bo z twoich postów raz za razem przebija frustracja i brak
    szacunku dla ludzi którzy wykonują ten zawód. Ciągle nam wrzucasz że
    wszyscy pijemy, oszukujemy i kłamiemy. Nie uogólniaj. Znasz mnie czy
    setki innych, żeby nas tak szkalować? Jeśli jestem takim oszustem i
    złodziejem to czemu otrzymuję klucze do domów czy mieszkań, które
    odnawiam i w których ludzie od dawna już mieszkają? Rozumiem, że są
    naciągacze i cwaniaki ale podajcie mi branżę, w której ich nie ma.
    Ciekawi mnie też czemu tak uparcie nie chcesz powiedziec w jakim
    zawodzie ty pracujesz, no chyba że nie pracujesz wcale...