  • Data: 2009-03-05 18:07:30
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gooo92$lhp$1@opal.futuro.pl...

    > W wypadku prostych materiałów budowlanych i zwykłego osprzętu dostepnego
    > na Allegro to jest naciągactwo. Za wysłanie e-maila w moim imieniu nie
    > jestem skłonny płacic dodatkowych pieniędzy, no chyba, że zaproponują mi
    > niższą cenę niż z Allegro. Ja wszystko sprawdzam dokładnie co ile
    > kosztuje.
    > Towar w dzisiejszych czasach powinien iść bezpośrednio od producenta do
    > odbiorcy, bo cała reszta pośredników tylko wysyła e-maile i chce spijać
    > śmietankę gdzie nie liczy się już późniejszy montaż tylko zysk z handlu.
> [...]

    No jak zwykle wszystko potrafisz wypaczyc. Co innego jest naciagactwo, a co
    innego normalny rynek.
    Swoja droga ciekaw jestem jak kupowal bys zapalki u producenta, jeden kibel,
    czy 100m kabla YDY. Taka polityka wcale nie byla by tansza, bo producent
    musial by utrzymywac caly stadion ludzi obslugujacych Kikich uperdliwych, do
    tego odsylajacych zamowiony produkt, bo mysleli ze jest badziej taki a nie
    taki.
    Wszystko jest normalnie jak nikt nic nie kombinuje. Klient dostaje normalna
    oferte z jasnymi zasadami na ktore sie godzi albo nie. Przekombinowanie
    niestety nie wzbudza zaufania i opinia pokutuje niestety na calych branzach.

    Pozdro.. TK