  • Data: 2021-10-28 11:31:52
    Temat: Re: Kotłownia gaz ziemny + auto LPG
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 października 2021 o 10:44:17 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Do LPG powinny być osobne czujki (zwykłe są do CO), LPG spływa w najniższy punkt
    garażu - tam dać wentylację wyciągową.
    > Coraz częściej zarządcy stawiają znak "zakaz ruchu LPG" (jest taki znak w
    ustawie?).

    W artykule, który wkleiłem napisali, że nie ma takiego znaku. Sprawdziłem kilka
    stronek - wygląda, że (jeszcze?) nie ma... więc to nie znak drogowy.
    Co do czujników w moim garażowcu nie ma żadnych, wentylacja grawitacyjna - budynek
    ~20 letni...
    Ale w sumie raczej sensu nie maja - to taki "smieszny" garazowiec - kazdy garaz
    wydzielony, na 1 samochód, w każdym kratka wentylacyjna, wjazd pod ziemie otwarty na
    przestrzal - garaże po obu stronach, wysokość przelotu 2 kondygnacje, bo nad
    podziemnymi stoją takie z wjazdem na poziomie zero, wiec powstal tunel z 8m
    szerokości, ~6 wysokości... sufitem jest kolejny poziom garazy, z wjazdem po dachach
    tych poziomu 0 ;)
    Jeśli coś by się ulatniało, to raczej wyjdzie przez nieszczelności bram garażowych w
    ten otwarty tunel, gdzie jest niby w obniżeniu, ale z mocnym przewiewem