    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <506061aa$0$1308$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <50609601$0$26699$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <506168cc$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <k3s5g8$q24$1@node1.news.atman.pl>
    <5061ba55$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <k3sf5h$rs0$1@node1.news.atman.pl> <k3su0u$2ih2$1@news2.ipartners.pl>
    <5062dfa8$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <5062e805$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Date: Wed, 26 Sep 2012 13:56:55 +0200

    wiadomości news:5062e805$1@news.home.net.pl...

    > Czyli pobór prądu jest stabilizowany/ograniczany. CBDO

    > Czyli stabilizuje, ale stabilizatorem nie jest. Pięknie.

    > Twoja analogia jest głupia.

    Definicja stabilizatora wyraźnie mówi że ma obowiązek przeciwdziałać
    wahaniom napięcia zasilającego i rezystancju obciążenia.
    Udowodniłem ci że dwukrotna zmiana napięcia powoduje dwukrotną zmianę prądu.
    Rezystor nie jest więc stabilizatorem prądu gdyż nie potrafił ani trochę
    przeciwstawić się zmianie napięcia zasilającego.

    Marek