    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Date: Wed, 16 Jun 2010 21:19:25 +0200

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 00:27:27 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > 1. Wanna - jaka?
    > Akrylowa czy blaszana?

    Blaszana wytrzymalsza, ale w akrylowej cieplej w cztery litery.

    > Napewno biala. Bedzie obudowana kafelkami. Krotka, bo
    > szerokosc lazienki to tylko poltora metra - a wiec 150cm (lub 140cm z polka na

    To bardziej do kąpania zwierzaka, a nie siebie...
    Ledwo nogi rozprostujesz.
    No ale tego nie przeskoczysz.

    > 2. Batria do wanny - czy jest tutaj sens montowac termostatyczna?

    Zawsze jest sens, wygodna rzecz.

    > Pod natrysk napewno, ale do wanny? A znowu w wannie tez mozna brac prysznic...

    Można, ale jest to niewygodne i wszystko zachlapiesz. Zawsze są parawany,
    ale one z kolei denerwują i się kleją do ciała.

    Miejsca na odrębną kabinę prysznicową pewnie nie znajdziesz, więc będziesz
    się męczył. Zwłaszcza w blaszanej wannie, której gdzie nie dotkniesz to
    będzie zimna.

    > a) kolor - jasne czy ciemne - co ja powiekszy?

    Powiększy duże lustro/lustra a nie kafelki.

    > e) kafelki klasc do sufitu, czy skonczyc na pewnej wysokosci, np rowno z
    > drzwiami?

    Dociągniesz do sufitu to będziesz miał łazienkę jak natrysk na basenie.

    > g) czy na podloge kladzie sie plytki/terakote zawsze ciemniejsza niz sciany,
    > czy mozna jasniejsze?

    Jeśli lubisz często sprzątać to kładź ciemne ;)

    > h) jak to jest z kafelkami, z kalsami scieralnosci i innymi peirdolami? czego
    > nie kupowac, czego unikac?

    Kupuj takie na których nie wywiniesz orła gdy będą mokre.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl