  • Data: 2013-11-19 16:23:05
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Wszystko jest uwzglednione w 0,25kW / osobe. Dla pewnosci
    > zaproponowalem 2 x wiecej (0,5kW). Spokojnie starczy na kapiele w
    > wannach, deszczownice, cyrkulacje i dobowe straty zbiornika.
    >
    > PS. Nie mam deszczownicy 25l/min tylko maksimum 8-10l/min. 300l

    czyli masz zwykły natrysk a nie deszczownicę... DESZCZOWNICA ma dość jasną
    definicję to natrysk dajac bardzo duży wydatek wody naśladujący ulewny
    deszcz!!!!!!! PRECYZJA WYPOWIEDZI

    > zbiornik nagrzany do 45stC spokojnie obsluzy 20 minutowy seans w
    > ciagle goracej
    > wodzie. Pod koniec kapieli pompa sie wlaczy i zacznie zbiornik
    > dogrzewac.
    > Nim wyjde, obetre sie, umyje zeby to juz jest gotowa na druga osobe.
    >
    > Przy czym jak pisalem - przy najblizszej okazji wymienie go na
    > zbiornik 400l. Jednak zwiekszenie mocy na CWU nic by mi nie dalo
    > (wezownica w baniaku i tak by nie odebrala takiej mocy). Mam dodany
    > 1kW do mocy pompy i

    i znowu brednie

    http://www.galmet.com.pl/pl/products/view/65-wymienn
    iki_cwu

    moc wymiennika dla parametrów 70/45 jest ok 33kW do 48kW
    myślę że dla czynnika 55/45 bedzie nie mniej niż 10 czy nawet kilkanascie
    watów mocy, więc masz sporo zapasu w stosunku do twoich 6 czy 8 kW

    > aktualnie zuzywam na CWU ok 9-10kWh na dwie osoby, korzystajace sporo
    > z CWU (w gruncie rzeczy tylko do kapieli i mycia rak). Czyli i tak
    > mocno na wyrost. Smiales sie pare postow wyzej ze 50kWh to za malo do
    > komfortu na 4 osoby. Cos Ci sie po prostu po ten tegowalo :)

    szybki natrysk i mycie rąk to zaprawdę wielki komfort :)
    "korzystajace sporo z CWU (w gruncie rzeczy tylko do kapieli i mycia rak)."
    :)