  • Data: 2013-02-14 19:18:26
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 18:50:27 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Tylko i wyłącznie przy założeniu, że kumulacyjność = zero.

    bzdura - czyli nic nie zrozumiałeś.

    > Po pierwsze nie piszemy o piecach, lecz o kotłach.

    piec kondensacyjny=kocioł kondensacyjny, mozesz tu zrobic jakis wywód dotyczący
    możliwości używania synonimow w języku polskim. Tymniemniej mam wrażenie ze sie
    rozumiemy, a czepiasz sie wyłącznie z braku innych możliwości :)

    > Po drugie pisząc non-stop nie miałem na myśli, że w kotle palniki
    > pracują non-stop, ale to, że temperatura wody w obiegu CO jest
    > utrzymywana jest utrzymywana na stałym poziomie, zapewniającym stałą
    > temperaturę w domu oraz idelana kompensację strat ciepła.

    Jakie ty znasz techniczne sposoby utrzymywania temperatury na jednakowym poziomie gdy
    cały czas występuja straty - a palnik nie chodzi? Zaciekawiles mnie.

    > A co powiesz na wypowiedź jednego z userów?

    Przynajmniej czytasz wartosciowe teksty :) Wychodzi mi ze cytujesz mnie :-)))

    > bardzo wolno rosnąć przez cały dzień. Aby przyspieszyć dojście do
    > temperatury komfortowej, musimy zwiększyć temperaturę w obiegu CO, w
    > przeciwnym razie przez cały dzień i noc będziemy mieli huśtawkę i brak

    Chodzi o to zebys nie szafował argumentami których nie obronisz matematycznie - w tym
    przypadku jak opisałeś jest możliwe i prawdopodobne uzyskanie oszczędnosci. To że
    piec bedzie pracował z wyższą mocą tego nie wyklucza. A to ze ze względu na dużą
    akumulacyjnosc będą one małe to jest zupełnie inna sprawa.

    > Reasumując: "Jesteś za, a nawet i przeciw" :)

    zgadzam sie z wnioskiem końcowym, ale nie zgadzam sie zeby go wywodzić z błędnych
    przesłanek.

    b.