  • Data: 2019-07-29 12:30:57
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Komentujesz wykres gdzie jest dobowy skok zapotrzebowania

    Gdzie jest ten "skok"?

    > i stwierdzasz na jego podstawie że spadowej energii jest tyleż samo
    > ile wynosi różnica maksymalna popełniając błąd logiczny a co gorsza
    > jeszcze ten błąd mnie przypisujesz.

    To nie błoąd, to po prostu bzdura:

    Zacznij w końcu z głową analizować dlaczego mają taniej.
    Mają taniej, bo i tak prąd trzeba produkować dla maksymalnego
    zapotrzebowania, które wcale nie jest produkowane SPECJALNIE
    na rzecz grzania wody czy domu. Borze!

> [...]

    Mają taniej, bo i tak prąd trzeba produkować dla maksymalnego
    zapotrzebowania, które wcale nie jest produkowane SPECJALNIE

    (jeśli dobrze rozumiem, chodziło o różnice *chwilowego* zpotrzebowania)

    > Sporo się rzuciło, głównie tych co już grzali prądem.

    No to mają grzanie za darmo. Wszystkim trzeba tak zrobić. Radzę zostać
    politykiem, z takim podejściem zwycięstwo w wyborach murowane.

    > Plan jest dla ciebie "archaiczny" i niekorzystny tylko dlatego że nie
    > pasuje do twojej teorii. Jakby był niekorzystny to by go zmienili

    Przecież już dawno zmienili albo planują zmiany. Tylko nasze archaiczne
    sieci będą dalej się tego trzymać (co jest korzystne przy tym profilu
    produkcji).

    --
    Jarek