  • Data: 2019-07-29 14:50:33
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz co - bardzo nie wiele tego, mnie zarzuciles jakies zaslepienie ale
    > naprawde cieniutko jedziesz.

    Bo to tylko przykłady pierwsze z brzegu które mnie najbardziej irytują. Z
    drugiej strony dla ciebie zaletą rządów pis jest danie pińćset plus i walka
    z LGBT (ale to przecież już może być na drugą 4-letnią kadencję).

    > mozna miec było nadzieje ze tak nie bedzie -ale chyba przed wyborami.
    > Wybory zostały uznane za niepoważne przez totallenopozizion i
    > bojkotowane na kadym kroku - równiez przez sędziowską kaste. Gdyby nie
    > został stukniety trybunal to by 500+ w minute obalił i tyle by było po
    > demokracji - rząd jest dobry jak swój, w pisowski bedzie sie bojkotowac

    Nie wiesz czy by tak było. Przez analogię pisiory krzyczały że ich na
    margines spychają nieboraków, nawet że manipulują wyborami. Tak
    manipulowali i ich spychali, że w końcu pisy te wybory (po raz drugi)
    wygrali. Jakby ktoś tam miał zamiar robić zamach na demokrację, to by ich
    zwyczajnie do rządzenia nie dopuścił, a nie dopuścił żeby potem się ciskać
    o to co robią i im kłodki pod nogi rzucać i dawać jeszcze więcej argumentów
    do ręki za tym że jest jakaś kasta sędziowska.

    > jesli kasta sedziowska jednoznacznie ustawila sie po stronie opozycji - to tak.

    Ale nie wiesz czy tak było, bo nikt tego nawet nie sprawdził tylko z
    założenia że jest kasta, ich wymienił. W tym jest problem, którego nie
    dostrzegasz. Jeśli by się faktycznie takowa ujawniła, to by mogli zacząć
    zmieniać, ale zrobili to z założenia żeby mogli robić co im się podoba. I
    robią co im się podoba, chyba że ktoś zacznie za głośno krzyczeć i
    przestaje się to im politycznie opłacać.

    > najglupszy tekst od aborcjonistów to wlasnie taki jak zaprezentowales.
    > Nie - natura nie morduje. To ze zarodki giną to nie jest morderstwo.

    Nie giną naturalnie tylko i wyłącznie same zarodki.

    > Morderstwem jest gdy jakas osoba celowo doprowadza do smierci zarodka
    > (innej osoby).

    Tylko wg katolowej wizji świata.

    > se zakazuj, taka widac twoja mentalnosc.

    Nie, to właśnie pokazuje Twoją mentalność, równie absurdalnie wywróconą do
    góry nogami. Kompletny brak związku skutkowo przyczynowego, ale trzeba
    tępić, zakazywać.

    > Jak dla mnie wystarczy nie
    > psuc tego co dobre czyli zwyklego wychowania w rodzinie

    No jeśli "zwykłe wychowanie w rodzinie" to jazda na kalendarzyku i modlenie
    się aby nie było wpadki z niechcianym dzieckiem, albo co gorsza
    "wyhodowanie" homo mimo tego "zwykłego wychowania w rodzinie" a potem
    chowanie go do szafy przed światem żeby wstydu na pół wsi nie było Ci
    wystarczy...

    > ty wez przygotuj program który opowie dzieciom o technikach masturbacji,
    > opinie ze nie jest szkodliwa a wrecz moze rozladowac napiecie i tak
    > dalej - i oczekuj ze dzieci w to nie wejdą. To tak jakbys im linki do
    > pornografii podsyłał, i spodziewal sie ze nie zajrzą.

    I tak wcześniej czy później zaczną eksperymentować, zechcą zdobyć wiedzę i
    wtedy sięgną zazwyczaj do wulgarnej pornografii zamiast do specjalisty. To
    jest dokładnie tak samo jak z próbą ukrywania czarnych, żydów czy
    homoseksualistów w szafie. Na nic się to zda. Ja rozumiem walkę o to aby
    ten program był NALEŻYCIE przygotowany do wieku itd. a nie skreślanie go z
    zasady i niech se dzieci radzą same, najlepiej na katechezie gdzie są z
    pewnością wybitni specjaliści od tych tematów.

    > i niech to robią naturalnie.
    > Nie wpieprzaj sie w rozbudzanie seksualne dzieci/mlodzieży
    > bo to jest dla nich szkodliwe.

    Nie mniej szkodliwe niż wmawianie im że to grzech najcięższy. Pomijam zakaz
    robienia tego naturalnie pod zagrożeniem pójścia do piekła.

    > Nie wiem czy zwróciłeś uwagę - gdy w anglii zabrakło kasy na zajecia
    > z edukacji seksualnej magicznie ilosc ciąż wsrod nastolatek SPADŁA.

    Póki co to widzę że my nie mamy "programu LGBT" w szkołach, a niechcianych
    ciąży i prób aborcji mało nie ma. Pytam się, jak to możliwe że takie
    cudowne zwykłe wychowanie w rodzinie rodzinie płodzi tyle homo, domy
    dziecka pękają w szwach itd.

    --
    Pozdor
    Myjk