  • Data: 2019-07-29 14:02:53
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2019 10:31:56 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sat, 27 Jul 2019 07:30:54 -0700 (PDT), Budyń

    > Czyli nikt sobie do kieszeni nie schował, i obecny żunt też z tego
    > korzysta...

    tak jest, tak jak nikt nie rozbiera autostrad wybudowanych przez poprzedników

    > Przeież dałem przykłady, ale twierdzisz że wzięcie MILIARDA aby opłacić
    > ludzi robiących agitkę to nie jest kradzież. Nie jest też kradzieżą
    > dotowanie redemptorysty którego biznesplan był z góry nastawiony na
    > wyłudzenie publicznych pieniędzy z pomocą rządu, nie jest też kradzieżą
    > prowadzenie komisji smoleńskiej gdzie na absurdalne badania przez ludzi nie
    > mających o temacie pojęcia są wydawane grube pieniądze trafiające do
    > prywatnych kieszeni.

    czyli wadami rządów pisu jest:
    -utrzymywanie mediów publicznych (gdyby nie utzrymywali tez bys protestowal)
    -uzywanie tych mediów do walki politycznej
    -wspieranie geotermii rydzyka ("W ostatnich dwóch latach dofinansowano siedem
    projektów geotermalnych realizowanych w Kole, Turku, Sieradzu, Lądku Zdrój,
    Sochaczewie, Tomaszowie Mazowieckim i w Szaflarach". Ale to rydzyk jest na twojej
    czarnej liscie -to sie nazywa fobia)
    -komisja smolenska

    wiesz co - bardzo nie wiele tego, mnie zarzuciles jakies zaslepienie ale naprawde
    cieniutko jedziesz.

    > Ale to przy jakimś chorym założeniu, że tak by w ogóle było.

    mozna miec było nadzieje ze tak nie bedzie -ale chyba przed wyborami. Wybory zostały
    uznane za niepoważne przez totallenopozizion i bojkotowane na kadym kroku - równiez
    przez sędziowską kaste.
    Gdyby nie został stukniety trybunal to by 500+ w minute obalił i tyle by było po
    demokracji - rząd jest dobry jak swój, w pisowski bedzie sie bojkotowac

    Niemniej czy
    > uważasz że to jest poprawne aby wymieniać kadrę tylko po to by można było
    > przepychać wszystko jak leci a nie zgodnie z prawem?

    jesli kasta sedziowska jednoznacznie ustawila sie po stronie opozycji - to tak.

    > Nie żeby mnie to specjalnie interesowało, ale na potrzeby dyskusji się
    > zapytam -- ty na kalendarzyku jedziesz, bez gumki, bez środków
    > antykoncepcyjnych?

    owszem, a próby inne wcale nie powodowaly ze atrakcje były lepsze itp

    Fakt jest taki, że natura co chwilę "naturalnie" morduje
    > swoje dzieci -- proponuje przyszłe matki w zwiazku z tym położyć do
    > szpitala począwszy od poczęcia, kazać im leżeć by przypadkiem nie straciły
    > dziecka, w przeciwnym razie puszczanie ich samopas to możliwe zwykłe
    > morderstwo na nienarodzonym dziecku.

    najglupszy tekst od aborcjonistów to wlasnie taki jak zaprezentowales. Nie - natura
    nie morduje. To ze zarodki giną to nie jest morderstwo. Morderstwem jest gdy jakas
    osoba celowo doprowadza do smierci zarodka (innej osoby).

    > Ale to pary hetero rodzą homo! Zakazać tworzenia par hetero bo to oni
    > produkują "chorych zboczeńców"!

    se zakazuj, taka widac twoja mentalnosc. Jak dla mnie wystarczy nie psuc tego co
    dobre czyli zwyklego wychowania w rodzinie

    > Mogą się "uczyć" o masturbacji, a nie samej masturbacji.

    ty wez przygotuj program który opowie dzieciom o technikach masturbacji, opinie ze
    nie jest szkodliwa a wrecz moze rozladowac napiecie i tak dalej - i oczekuj ze dzieci
    w to nie wejdą.
    To tak jakbys im linki do pornografii podsyłał, i spodziewal sie ze nie zajrzą.

    Ale oczywiście dla
    > ciebie to jedno i to samo... I nie wiem czy jesteś hipokrytą czy cynikiem,
    > ale dzieci w znacznej części się naturalnie masturbują

    i niech to robią naturalnie. Nie wpieprzaj sie w rozbudzanie seksualne
    dzieci/mlodzieży bo to jest dla nich szkodliwe.
    Nie wiem czy zwróciłeś uwagę - gdy w anglii zabrakło kasy na zajecia z edukacji
    seksualnej magicznie ilosc ciąż wsrod nastolatek SPADŁA.

    b.