  • Data: 2019-07-30 11:00:05
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Jul 2019 00:14:53 -0700 (PDT), Budyń

    > jeszcze raz - miales pokazac jak zły jest rzad pis, w domysle dlaczego
    > nie warto na niego głosować. Ty to miales pokazac, bo ja podobno jestem
    > zaślepiony. Wiec nie opowiadaj mi o własnych irytacjach tylko spróbuj
    > mnie przekonać.

    Czego nie napiszę to i tak wyskoczysz z tekstem "a bo peło". Zarąbali
    bezpodstawnie miliard na tvp (bo zarządzaniem doprowadzili do braku
    płynności i nie było z czego ludzi opłacać), no ale przecież lis też
    ukradł. Dalej rydzykowi dali miliony, na szopkę smoleńską (nie wykluczając
    pochodów krakowskim przedmieściem) dali miliony, ale przecież peło kupowało
    sobie zegarki i jadło ośmiorniczki. Czego nie napiszę, zawsze znajdziesz
    jakiś "kontrargument", a że skala nie ta to już nie ważne. Ja tymczasem za
    peło nie jestem, nie bronię, bo syfu narobili, ale pis robi tego syfu
    jeszcze więcej.

    > mozemy sie zakładać czy wytrzymasz pod wodą 10minut, mozesz napisac ze
    > nie wiem czy wytrzymasz :-) Jasne ze wiem. Tak jak wiem co robiłby TK bo
    > prawo złamał rzeplinski by nie dopuscic pisowców do składu. Nie dopuscić
    > bo...? Odpowiedz jest jasna.

    Oczywiście że odpowiedź jest jasna -- wiedział że będą czystki bez powodu,
    odsuwanie reszty konstytucyjnie wybranych sędziów od orzekania, a TK
    przestanie kompletnie funkcjonować na rzecz prawa, a zacznie tylko i
    wyłącznie na rzecz partii. Co się oczywiście potwierdziło, bo TK przestał
    praktycznie orzekać, choć poprzedni skład wymienili głównie pod pretekstem
    zbyt opieszałego działania.

    > tak własnie było, nie tyle pisowców co wszyskich innych niż liberalne
    > elity okrągłego stołu. Wystarczyło im posiadać wszystkie liczące się
    > media by wynik wyborczy latami był na ich korzyść. Jak ma głosowac
    > obywatel gdy nie ma informacji prawdziwej? A gdy tylko monopol medialny
    > pękł wynik wyborczy jest nieco inny

    Jak mógł paść jakiś "monopol" skoro rzekomo był w rękach ówczesnej władzy?
    Kto ten monopol obalił skoro rzekomo pompowali wszystkim fałszywe bzdury?
    TV Trwam nagle wszystkich oświeciło? Znowu logika Ci się kupy nie trzyma.

    > no i co z tego? Ludzie to nawet umierają na serce...

    No właśnie, natura zabija ludzi (także te narodzone dzieci) a nie tylko
    zarodki (choć zarodki lecą cyklicznie). I nie ogląda się czy wyrośnie z
    tego Einstein, Misiewicz, hetero czy homo.

    > to może mnie oswiec jak nazywasz działanie polegające celowym pozbawieniu
    > życia innej osoby.

    Zlepek komórek życiem jeszcze nie jest. Życiem jest kobieta, która ma prawo
    o sobie stanowić, bo to ona będzie żyła z konsekwencjami swojej decyzji. I
    żaden prawak nie powinien decydować za nią. Szczególnie gdy ten prawak nie
    ma pomysłu co z tymi niechcianymi dziećmi robić, gdy nie chce wspierać.
    Dlatego ty chcesz bronić nienarodzonych dzieci które nierzadko potem
    trafiają do DD (bo ich nie chcą, bo są chore przewlekle i brak jest
    wsparnia), ale żadnego nie adoptowałeś i adoptować nie zamierzasz, raptem
    ponoć jakieś ochłapy pienieżne rzucasz co nawet na miesiąc obiadów pewnie
    nie wystarczą. Ale bronisz, niech se żyją, a jak -- to już nie istotne.

    > dokładnie o to chodzi: później, wtedy kiedy będą na
    > to gotowe same bo taki będzie ich rozwój.

    Nie będą gotowe w twoim świecie, bo nikt im wiedzy na ten temat nie da.
    Będą błądzić albo uczyć się na własną rękę, często pornografią która nic
    wspólnego z wiedzą nie ma. Powtarzam, tak się działo juz w moich czasach,
    gdy nikt jeszcze nie słyszał o gender i lgbt które obarczasz obecnie tym
    całym złem i odpowiedzialnością za "degenerację" i dzieje się nadal pomimo
    że oni dopiero u nas zaczynają "wychodzić na ulice".

    > Zagrożeniem pójscia do piekła jest świadome odrzucenie Boga, ludzkie
    > zasady (dekalog itp) są wyłącznie po to aby nie zabrnąć w rozpaczliwe
    > życiowe sytuacje

    Dzieci tego jeszcze nie rozumieją, dlatego właśnie to kościelne pranie
    mózgów jest bardziej szkodliwe niż nauka o seksualności w szkołach.

    > które praktycznie uniemożliwiają powrót do normalnego życia
    > typu 4 dziecko z trzecią żoną i nienawiscia do pierwszych
    > dwóch a rezerwą do trzeciej (bo baby są jakies inne).

    Ale to się dzieje u nas, w kościelnym przecież kraju. To jaka to jest
    laurka dla tego kościoła i wiary? Delikatnie mówiąc MIZERNA. Jeśli
    twierdzisz że ten stan jest w jakiś sposób lepszy a domaganie się zwykłej
    tolerancji, szacunku przez mniejszość homo gorszy, to poważnie musisz swoje
    pojęcie tolerancji i szacunku przedefiniować.

    --
    Pozdor
    Myjk