  • Data: 2019-07-30 13:12:19
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Jul 2019 02:58:01 -0700 (PDT), Budyń

    > na razie nie wyskoczyłem, tak?

    Oczywiście że wyskoczyłeś z lisem na karku jako kontrargumentem.

    > to juz mówiliśmy

    Ty akurat pominąłeś.

    > ile było na krakowskie przedmiescia? przez bodajże 7lat zero - a potem
    > jak rozpierduch zaczeli robic "Obywatele RP" to poszły pieniadze na
    > ochrone.

    Aha, czyli zła wuadza przez 7 lat tolerowała, a jak pis doszedł do władzy
    to odsunięci od koryta zaczęli nasyłać na nich bojówki przez co pis musiał
    się kordonami odgrodzić. Eh ta Twoja logika galopująca...

    > Podziękuj Obywatelom.

    ...z peło?

    > mnie to interesuje ZA CO Nowak dostał zegarek.

    Ale ile przewaliło tvp, za co i od kogo dostał np. rydzyk to już nie?

    > ale sprecyzować poza tymi wczesniej nie potrafisz.

    Ile chcesz ciągnąć wątków na raz? Skończmy z jakimiś wnioskami te pierwsze,
    póki co nic z tego co mnie mierzi nie stanowi dla ciebie ŻADNEGO problemu.

    > trwam miało znikomą oglądalnosc ale z multipleksu było rugowane,

    TV Trwam nie spełniało podstawowych warunków aby na nim zaistnieć. Jak
    spełniło to wleźli na antenę. I znowu ci logika szwankuje, bo skoro miało
    znikomą oglądalność, i ma taką nadal, to po co ktoś by miał je "rugować" i
    dawać znowu argumenty do pałowania?

    > potem pojawiło sie UważamRze - tez zostało skasowane przez władze.
    > Władza wiedziala ze jej to zagrtaża.

    Tak zostało skasowane jak TV Trwam na multipleksie. JKM zaczął tam
    publikować i wszystko się sypło. To kret jeden!

    > oczywiscie jest, mozesz w imię ideolo zaprzeczyć embriologii i jeszcze
    > mnie nazwać ciemnogrodem :-) Nie ma czegos takiego jak zlepek komórek,
    > nie ma kleju do komórek. Jest nowy organizm na pewnym etapie rozwoju,
    > wymagający do swego rozwoju specyficznego środowiska. Tez kiedyś miales
    > 2 komórki, i byłeś w pełni człowiekiem.

    W takim razie odetnij sobie palec (albo lepiej głowę) i nazwij to życiem, a
    najlepiej w pełni człowiekiem.

    > Ale zeby nie było: "W świetle
    > obecnej wiedzy nie ulega wątpliwości, że życie człowieka zostaje
    > zapoczątkowane w następstwie połączenia się dwu komórek rozrodczych -
    > gamet - żeńskiej i męskiej w postać komórki macierzystej zwanej zygotą,
    > która o tej chwili zaczyna żyć własnym rytmem." (prof. dr hab. med.
    > Maria Rybakowa, Komitet Rozwoju Człowieka Wydziału Nauk Medycznych PAN
    > Warszawa-Kraków "Służba Życiu. Zeszyty Problemowe" nr 2/3/1999).

    Co ty mi tu jakiś "naukowców" cytujesz. Oni biorą pieniądze, bądz podlegają
    ideologicznym naciskom i ta ich "nauka" nie może być traktowana poważne.

    > a niech o sobie stanowi - ale co do stanowienia o drugiej osobie,
    > zwłaszcza jej uśmierceniu to nie ma do tego moralnego prawa.

    Ma prawo o tyle, że to ona je "tworzy" i będzie musiała wziąć za nie
    odpowiedzialność po urodzeniu. Nie wspomnę o tym gdy dziecko jest z gwałtu,
    jest chore, albo zagraża życiu tejże kobiety -- tymczasem lekarze "z
    przekonaniami" sobie klauzulę sumienia wymyślili na tę okoliczność.

    > istotne, ale mniej istotne od zabójstwa.

    W takim razie weź w końcu choć jedno, porzucone dziecko z niechcianej
    ciąży, zaadoptuj. Najlepiej takie nieuleczalnie chore, dasz w końcu wyraz
    swoim przekonaniom.

    > będą gotowe bo to zwykła fizjologia, ludzkosc sobie z tym radzi od
    > 100tys lat.

    Fizjologia się zaczyna, tj. interesowanie się swoją płcią i płcią
    przeciwną, już w wieku lat 10, a ty pod kloszem ludzi chcesz trzymać
    najlepiej do ślubu. Podobnie jak chcesz ukrywać ludzi tak, aby nie
    rozumieli swojej odmiennoścci -- bo to rzekomo wiedza fałszywa.

    > Starsi przekazywali wiedzę młodszym i sie kręciło.

    No, właśnie widać jak się kręciło. Niechciane ciąże, rozwody, wychowywanie
    homo co teraz na ulice się wylewają domagając się szacunku... Żyć nie
    umierać!

    > A teraz starsi pod wpływem chorego ideolo chcą młodym
    > wciskać wiedzę fałszywą (np płeć można wybrać)

    Nie teraz, powatarzam ponownie, bo homo się rodzili od dawna, i żyli w
    społeczeństwie. Sam fakt że nie rozumieli co się dzieje tego wcale nie
    zmienia, a szczególnie nie tworzy problemu mówienie o tym. Znaczy dla
    ciebie tworzy problem, bo nie schodzą ci z oczu tak jak do tej pory i nagle
    się okazuje ilu takich ludzi faktycznie jest. Co nie oznacza oczywiście, że
    ich nagle przybyło bo ruchy LGBT robią zwykłym ludziom wodę z mózgu. To
    akurat domena innych grup.

    > No to się wreszcie zgadzamy

    Chyba jednak nie, bo nadal próbujesz udowadniać że tak jak było, było
    dobrze. Gdyby było dobrze, to by nie było oglądania pornografii przez
    dzieci, niechcianych ciąż, homo itd.

    > - kościół ma poważne braki w formowaniu
    > religijnym. Dochodzi do pewnej formacji nazwijmy to kulturowej a nie
    > potrafi przekazać ze najważniejsza jest osobista relacja z Jezusem.

    To dlatego, że od lat próbował ludziom wodę z mózgu robić. I to jest
    naturalna kolej rzeczy, że robienie z ludzi idiotów czy też próba
    szufladkowania (patrz "murzyni" czy Żydzi) zawsze się odbija w końcu
    czkawką.

    --
    Pozdor
    Myjk