  • Data: 2017-01-18 20:29:24
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-18 o 19:07, Kris pisze:
    > W dniu środa, 18 stycznia 2017 18:10:33 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > .

    > Nestbank, Mbank, Millennium, + conajmniej kilka innych.i zwolnienia jak obrót kartą
    zrobisz.
    > Czasami są jakieś opłaty ale możliwośc

    Ale konkrety proszę, a nie wymienianie nazw kolejnych banków, których
    nazwy znacie.

    Nestbank nie znam, ale dwa pozostałe przerabiała małżonka - jeden ...

    Może jeszcze jakieś propozycje. Tylko proszę o rzetelne informacje na
    zasadzie korzystam i wiem, a nie wymienianie nazw.

    Poza tym bank musi też posiadać wiarygodność i być uczciwy oraz kierować
    się czytelnymi zasadami.

    Dlatego też od razu skreślam: Citibank, BOŚ, EuroBank oraz Skoki