  • Data: 2010-01-08 10:19:30
    Temat: Re: No i mialem racje z ta welna
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hi6tgp$drg$1@news.interia.pl...

    > Tylko ze mi chodzilo o co innego. Beton nie peknie, ale zle ulozony
    > styropian bedzie penetrowany przez wiatr ktory bedzie studzil rowniez ten
    > beton. Tak samo jak studzi plyte GK wiatr wiejacy nad nia.

    No własnie w tym jest różnica, że nie penetruje tak mocno jak przy wełnie i
    nawet spore pęknięcia czy szczeliny nie powodują takiego obniżania
    temperatury jak w przypadku wełny. Przy wełnie wystarczy najmniejsza
    szczelina, aby powietrze hulało nawet bez wiatru, bo tylko na skutek
    konwekcji i w ten sposób dość mocno pogorszało jakość ocieplenia.