eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <60dcc450$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <60defac8$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <60e1a2c1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 4 Jul 2021 17:02:40 +0200

    W dniu 2021-07-04 o 14:46, Kris pisze:

    > Pewnie zaraz napiszesz kolejny przydługi komentarz ale prawda jest taka że te
    uprawnienia, certyfikaty itp to głównie urzędnikom potrzebne.
    > A rynek na to reaguje w ten sposób że można większość tych niezbędnych papierów
    online zdobyć
    > Tak samo zresztą jak większość uprawnień "eektrycznych" czy chociażby f-gazy.
    > Czasy takie że często taniej samemu stosowne uprawnienia zrobić niż płacić gościowi
    z pieczątką. Bodajże nawet potrzebny urzedadom papier od strażaków przy instalacji
    paneli fv całkiem legalnie via net się pozyskuje.
    > Byle przelew dotarł.
    > Twój protokół wypisany po dwóch dniach Twoich pomiarów ma taką samą wartość jak
    protokół wypełniony przez kogoś ktoś 4 razy szybciej od Ciebie pracuje
    > Pieczątki macie podobnej mocy

    Jak rozumiem ty zapraszasz elektryka tylko i wyłącznie dla papierka,
    którego żąda urzędas? (tu jeszcze piszesz "urzędas", bo urzędnik byłoby
    zbyt mało pogardliwie)

    Dla ciebie nie liczy się kwestia bezpieczeństwa, ale ważny jest tylko
    papierek.

    Uważasz, że protokół stworzony "z sufitu" jest tyle samo warty co
    protokół stworzony na podstawie prawdziwych badań i rzetelnych informacji?

    W odróżnieniu od twojego elektryka-pisarza beletrystyki, jak robię takie
    badania to znajduję błędy lub uszkodzenia. W wielu przypadkach były to
    błędy, które naprawdę zagrażały życiu lub mieniu. W elektryce żartów nie
    ma. Czasami wystarczy tylko jedna niedokręcona śrubka, aby ktoś stracił
    życie. W wielu przypadkach były też poważne błędy wykonawcze czy nawet
    projektowe.

    Co do długości ważności protokołu to wbrew pozorom jak instalacja jest
    dobrze wykonana i rzetelnie sprawdzona to tak szybko nie ulega ona
    awariom o czym świadczy choćby 5-letni okres ważności takich badań.

    Ale ty i tak tego nie zrozumiesz, bo jesteś ignorantem i do tego
    nonszalanckim i aroganckim.

    Chciałeś mnie wyśmiać, ale kolejny raz zrobiłeś tylko z siebie
    pośmiewisko, bo jako kompletny ignorant skrytykowałeś mnie. Zaś samemu
    zapłaciłeś za badania, a w zamian dostałeś tylko napisaną "bajkę o
    instalacji".