eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony? › Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
  • Data: 2017-06-21 18:20:50
    Temat: Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 czerwca 2017 17:08:59 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Obczaimy. Te moje liczniki są nawet dość dokładne, mimo że nie były
    > specjalnie drogie. Jak odpaliłem czajnik 2,2kW to wartość chwilowa mocy
    > na module była jak w mordę 2,2kW ;)

    Mnie nie chodzi nawet o to jak dokładny jest Twój licznik tylko jak to
    będzie zliczane przez licznik energetyki ;) Ja też do rysowania wykresów
    mocowych zużycia energii przez moją "kotłownię" używam taniego
    (~150 pln) licznika z wyjściem impulsowym i pokazuje z błędami poniżej
    1% (testowałem różnymi odbiornikami - głównie żarówki, mocne halogeny
    etc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.